30/04/2015 Política
Dani Reixach en una imatge d'arxiu als estudis de Ràdio Palamós.
Junts x Palamós i Sant Joan aspira a tenir responsabilitats de govern en el nou ajuntament que surti de les eleccions municipals del 24 de maig. El seu cap de llista, Dani Reixach, recorda que no tenen cap lligam polític i que estan oberts a totes les opcions de pacte, però també disposats a fer una oposició constructiva.
Escoltem Dani Reixach, alcaldable de Junts x Palamós i Sant Joan.
En la llista de Junts x Palamós i Sant Joan, darrere Dani Reixach hi ha Miquel Gubert, Enric Xicars, Aïna Llàtser, Lexuri Castro, David Carol i Víctor Blanca. El cap de cartell diu que faran una campanya austera i amb actes populars.
En tant que agrupació d'electors, Junts x Palamós i Sant Joan ha hagut de recollir avals per a poder formalitzar la seva candidatura a les eleccions municipals. Havia de trobar 500 firmes de suport i, finalment, en va poder captar més de 700.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Societat 89 donacions de sang i 28 de plasma en la jornada doble al CAP Palamós
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han saldat amb 89 donacions de sang i 28 de...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...
18/05/2026 - Cultura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca Municipal, amb 'El firmament', de Lucy Kirkwood
Avui dilluns hi ha sessió de club de lectura a la Biblioteca Municipal de Palamós. Concretament...
Notícies relacionades: