El calongí Josep Maria Gómez, a la Titan Desert.

29/04/2015 Esports


Josep Maria Gómez participa en una de les proves més dures del món. (Foto: Ajuntament de Calonge.)

Josep Maria Gómez participa en una de les proves més dures del món. (Foto: Ajuntament de Calonge.)

Josep Maria Gómez, del Club Esportiu Ciclista Calonge-Sant Antoni, participa aquests dies en la Titan Desert, una de les proves més dures del món en bicicleta tot terreny. La cursa, que es fa al Marroc i que té sis etapes, té un recorregut total de 620 quilòmetres pel desert amb un desnivell acumulat de sis mil metres.

Després de les dues primeres etapes de la prova, Josep Maria Gómez ocupa el 135è lloc entre més de 500 participants. Aquest any, la Titan Desert arriba a la desena edició. Els ciclistes que hi prenen part afronten un dur recorregut per les muntanyes de l'Atlas i el desert del Sahara. Són sis etapes, que van començar dilluns, amb un total de 620 quilòmetres d'itinerari. Durant els darrers mesos, Josep Maria Gómez ha fet un intens entrenament per poder assimilar la preparació física i mental que requereix una prova d'aquest nivell d'exigència. Gómez forma part del Club Esportiu Ciclista Calonge-Sant Antoni, una entitat creada l'any 2014 que dinamitza la pràctica de la bicicleta de muntanya i de carretera, i també altres activitats esportives.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...