09/04/2015 Societat
La recepció del Museu de la Pesca, al tinglado del moll de Palamós.
L’edifici del ‘tinglado’ del moll Vell de Palamós disposarà d’un element que donarà informació turística de forma continuada. Es tracta d’un tòtem informatitzat on, a través d’una pantalla tàctil, es pot consultar informació sobre el municipi, a qualsevol hora del dia. El ‘tinglado’, que també és la seu del Museu de la Pesca, acull l’oficina de turisme principal de Palamós des de ja fa un any
Aquest element està situat fora de l'edifici, de manera que és accessible en tot moment i de forma totalment autònoma per part dels usuaris. Ho ha explicat la regidora de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, Gràcia Artigas.
El ‘tinglado’, que també és la seu del Museu de la Pesca, acull l’oficina de turisme principal de Palamós des de ja fa un any, amb bons resultats segons el Departament. Això ha comportat la reducció de l'horari d'obertura del punt d'informació turístic del passeig del Mar. La regidora de Turisme, Gràcia Artigas, ho ha raonat així.
El punt d'informació turística del passeig del Mar només està obert els caps de setmana, tret de la Setmana Santa o els mesos d'estiu, en què aquest horari s'amplia.
Totes les notícies:
30/07/2026 - Societat Resultats de la campanya d'inspecció de la pesca marítima recreativa
La campanya d’inspeccions realitzada en els últims 4 anys ha reduït la pesca recreativa sense...
30/07/2026 - Cultura El jaciment arqueològic Illes Formigues II es converteix en BCIN
El Govern de la Generalitat ha aprovat la declaració de Bé Cultural d'Interès Nacional, en la...
30/07/2026 - Medi Ambient Denuncien la vandalització de boies de seguretat a l'EIN Castell-Cap Roig
Una dotzena de boies destinades a delimitar l'espai de bany en diferents punts litorals de l'Espai...
30/07/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós convoca una plaça interina d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha publicat les bases del procés selectiu per cobrir interinament el lloc...
30/07/2026 - Cultura 'Contes al passeig' amb Ada Cusidó i 'La granja no s'adorm'
Com tots els dijous d'estiu, a les 7 d'aquesta tarda tornen els 'Contes al passeig', el club de...