09/04/2015 Política
Imatge d'una de les trobades veïnals d'Esquerra. (Foto: ERC Palamós i Sant Joan.)
La candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya a Palamós i Sant Joan fa aquesta setmana una ronda de trobades veïnals en diferents barris del municipi. Ahir es va fer amb els veïns de Sant Joan i avui continua amb els de les Cases Noves. Amb aquesta iniciativa, els republicans volen conèixer de primera mà les inquietuds de la població, acostant la política a la ciutadania.
Tot plegat forma part dels contactes que ha tingut la candidatura amb els veïns de Palamós, en el marc del procés d'elaboració del programa electoral. Lluís Puig és el cap de llista d'Esquerra Republicana de Catalunya en les pròximes eleccions municipals a Palamós.
La trobada d'ahir amb els veïns de Sant Joan es va fer a la biblioteca 'El caliu'. La d'avui amb els de Cases Noves, tindrà lloc a l'escola La Vila, a les vuit del vespre.
Totes les notícies:
01/12/2025 - Avui entra en vigor el nou contracte de residus i neteja viària
Després que ahir es va exhaurir la cinquena pròrroga de l'anterior, avui ha entrat en vigor el...
01/12/2025 - Salut obre la vacunació de la grip a tota la població
El Departament de Salut de la Generalitat obre des d'avui a tota la població la vacunació de la...
01/12/2025 - L'hospital de Palamós s'integra al programa VIHGila per millorar la detecció precoç del VIH
Aquest primer dia del mes de desembre es commemora el Dia Mundial contra la SIDA. Una jornada per...
01/12/2025 - Protesta contra les obres del tercer edifici Residencial Pineda d'en Gori
SOS Costa Brava i l'entitat Salvem la Pineda d'en Gori van protestar dissabte al migdia per les...
01/12/2025 - 6 restaurants serveixen 'L'Escudella de Palamós' fins al 14 de desembre
Aquest cap de setmana ha començat la primera edició de la campanya gastronòmica 'L'Escudella de...