Neix la Marca Empordà sota el lema 'Tocats pels déus'.

31/03/2015 Societat


La nova marca Empordà

La nova marca Empordà

Després de gairebé 20 mesos de feina, l'Alt i el Baix Empordà ja disposen d'una marca conjunta per a promocionar la seva oferta turística, cultural i comercial. La nova marca portarà per lema ‘Empordà. Tocat pels déus', i a partir d’ara serà el fil conductor per a la promoció d'un producte que les dues comarques empordaneses compartiran, amb l’objectiu de traslladar la unitat geogràfica també al terreny econòmic.

La Marca Empordà es representa amb un logo de tres colors que simbolitza l’empremta digital dels déus, apel•lant a la petjada que les cultures grega i romana van deixar en aquesta terra. La presentació es va fer ahir a la biblioteca del Museu d'Empúries. L'Ajuntament de Figueres i els consells comarcals de l'Alt i el Baix Empordà van encarregar a la Universitat de Vic la creació d'una marca per promocionar el territori a l'exterior i posicionar-lo en el sector competitiu de les marques territorials. D'aquí ha nascut l'eslògan ‘Empordà. tocat pels déus’, que entronca amb el passat històric de la zona i que és una evolució de l'expressió tocats per la tramuntana. Jordi Cano, de l'estudi Eumo DC, responsable de la nova imatge promocional.



La nova Marca Empordà vol transmetre la idea que l'Empordà és un espai extraordinari, amb caràcter i que permet viure experiències humanes molt valuoses.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...