27/03/2015 Política
El regidor de l'Entesa, Èrik Solés.
L’assemblea de militants elegirà avui la persona que encapçalarà la candidatura d’Entesa de Palamós i Sant Joan en les pròximes eleccions municipals. L’alcaldable que surti d’aquest procés substituirà Èrik Solés, que va ser el cap de llista l’any 2011 i que ha completat dotze anys com a regidor d’Entesa a l’ajuntament palamosí.
Èrik Solés ja va anunciar fa temps que ho deixava i aleshores va començar la feina de buscar gent per a una nova candidatura i, especialment, per a encapçalar-la. El nom de l'alcaldable es coneixerà després de l'assemblea de militants que Entesa ha convocat per a aquest vespre. L'actual portaveu municipal de la formació, Èrik Solés, ha tret importància al fet que no confirmin cap de llista fins ara.
Entesa és la setena formació que confirma candidatura al municipi de Palamós, després de PSC, CiU, ERC, PP, CUP i Junts x Palamós i Sant Joan.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...
Notícies relacionades: