26/03/2015 Societat
Carme Thió de Pol visita avui les Jornades d'Educació i Família de Palamós. (Foto: ara.cat).
Avui es posa el punt i final a l’edició d’aquest any de les Jornades d’Educació i Família, que organitza l’Ajuntament de Palamós a través del seu Departament de Joventut. La darrera ponent del cicle serà la psicòloga Carme Thió de Pol, que pronunciarà la conferència titulada ‘M’agrada la família que m’ha tocat. Educar els fills en positiu’.
Thió de Pol treballa en la formació permanent i l'assessorament a mestres i educadors d'escoles bressol, d'espais familiars i de centres docents d'educació infantil i primària. Avui, a Palamós, parlarà de la seva experiència en resoldre conflictes en el procés maduratiu dels fills i proposarà maneres de buscar un clima positiu, tant pel que fa als nous models de família com al model tradicional. Escoltem Raquel Gallego, regidora de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
El darrer acte d'aquesta dotzena edició de les Jornades d'Educació i Família es fa a La Gorga, a partir de les nou i amb l’entrada gratuïta. Carme Thió de Pol en serà la protagonista. Abans d'ella, les Jornades han tingut com a ponents l'escriptor Luis Racionero i el psicòleg i pedagog, Xavier Melgarejo.
Notícies relacionades: