03/03/2015 Medi Ambient
El tram interromput del camí de ronda de S'Alguer.
El regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palamós, Èrik Solés, diu que si el camí de ronda de S’Alguer no s’ha pogut reobrir és perquè Costes de l’Estat no ha exercit la seva competència en aquest tram. Solés denuncia els feixucs requeriments tècnics i burocràtics que Costes exigeix perquè l’Ajuntament pugui fer unes obres que hauria de realitzar l’administració estatal.
El camí de ronda de S'Alguer va patir unes esllavissades de terra l'any 2011, que es van repetir dos anys després. Per motius de seguretat es va decidir tallar provisionalment el pas del camí i, finalment, Costes hi va fer un mur, de manera que els vianants han de baixar fins a la platja, passant per davant de les barraques. L'Ajuntament de Palamós ha fet gestions davant l'administració estatal per intentar reobrir el camí de ronda pel seu traçat original. El regidor de Medi Ambient, Èrik Solés, lamenta que, quatre anys després, l'objectiu no s'hagi aconseguit.
Solés diu que Costes havia d'actuar en el cas del camí de ronda de S'Alguer perquè en té la competència i perquè, a més, el tràmit burocràtic és molt més senzill. L'Estat ha autoritzat l'Ajuntament a fer les obres per a reobrir el camí, però li exigeix un munt de tràmits que fan que el projecte s'estigui endarrerint i, de moment, no tingui data d'execució. L'Ajuntament, a més, va haver de desestimar per motius tècnics la idea inicial de construir una passera per damunt el tram esllavissat.
Totes les notícies:
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...
Notícies relacionades: