03/03/2015 Política
Raimon Trujillo, en una imatge d'arxiu. (Foto: CDC).
El president de Convergència Democràtica de Catalunya a Palamós, Raimon Trujillo, entrarà a formar part del Consell Nacional del partit, en representació de la Joventut Nacionalista de Catalunya. Juntament amb Francesc Brull, Trujillo es converteix en el segon palamosí que forma part del màxim òrgan de govern de Convergència entre congressos.
L'elecció es va fer en el marc del 18è Congrés de la JNC, que s'ha fet aquest darrer cap de setmana a Mataró. Raimon Trujillo s'integrarà en el Consell Nacional de Convergència Democràtica, precisament, com a representant de la formació juvenil del partit. Ell mateix ha explicat quina importància té que Palamós hi estigui present.
Raimon Trujillo, que ja va ser el primer president de la Joventut Nacionalista de Catalunya a Palamós, l'any 2010, també és el màxim responsable de l'executiva local de Convergència Democràtica de Catalunya, des de l'abril de l'any passat.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...
Notícies relacionades: