Agenda esportiva del cap de setmana.

27/02/2015 Esports


Entrenament del Palamós CF. (Foto: Ràdio Palamós.)

Entrenament del Palamós CF. (Foto: Ràdio Palamós.)

El Palamós Club de Futbol rep aquest diumenge la visita de l’Europa a l’Estadi Municipal. Després d’empatar al camp del Rubí, el Palamós torna a tenir un rival de la part alta de la classificació. L'Europa és el tercer classificat i els palamosins li hauran de fer front sense els sancionats Subi, Medina i Elies.

Recordem que Eduard Subirana va ser expulsat al camp del Rubí i ha de complir un partit de suspensió. Idèntica sanció tenen Marc Medina i Elies Martí, en aquest cas per acumulació d'amonestacions. Sigui com sigui, els palamosins es veuen capacitats per a plantar cara a l'Europa. L'entrenador, Joan Mármol, veu així el partit.



La junta directiva ha decidit que el Palamós-Europa sigui jornada econòmica i, per tant, els socis hauran de pagar cinc euros per entrar al camp. Per al públic en general, l'entrada valdrà deu euros. El partit es juga aquest diumenge a dos quarts de cinc de la tarda. Des de mitja hora abans podreu escoltar l'espai 'Futbol a Ràdio Palamós', amb la transmissió del matx i el recull de les opinions dels protagonistes més destacats.

A la Segona Catalana, el Calonge juga a casa contra el Cassà, demà a les quatre. Una categoria més avall, el Sant Antoni va al camp del Vilartagues, també a les quatre però el diumenge. I pel que fa a la Quarta Catalana, destaquem els partits Guíxols B-Catalònia, dissabte a dos quarts de set, i Calonge B-Torroella B, el mateix dia a les sis i deu. Recordeu que aquest cap de setmana hi ha partits de futbol de base a la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós. Si en voleu consultar la relació aneu al document que trobareu adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.

En bàsquet, el sènior masculí del Club Esportiu Palamós juga aquest diumenge a la pista del Ciutat Vella de Barcelona. Els palamosins volen encadenar victòria dues jornades seguides i sortir de la part baixa de la classificació. No ho tindran fàcil, però, perquè els barcelonins són ara mateix tercers en aquest grup de la Primera Catalana. També en bàsquet, el sots-21 masculí del Club Esportiu juga demà, a dos quarts de vuit, contra l'Hostalric. Abans, a tres quarts de sis, el cadet femení, que està fent un paper molt destacat aquesta temporada, té un important partit contra el Farners, el segon classificat.

I, per a acabar, un apunt molt breu de futbol sala per dir que l'infantil del Club Futbol Sala Palamós juga demà al Pavelló Municipal, amb el Palafolls com a rival. El partit arrencarà a les quatre de la tarda.


Calendari de partits del cap de setmana.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...