Ferrés confirma que ha ofert a Francesc Matés anar a la llista del PSC.

18/02/2015 Política


Francesc Matés va ser regidor de l'Ajuntament de Palamós entre 1995 i 2007. (Foto: Francesc Matés Facebook)

Francesc Matés va ser regidor de l'Ajuntament de Palamós entre 1995 i 2007. (Foto: Francesc Matés Facebook)

El qui va ser regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds i Entesa a l'Ajuntament de Palamós, Francesc Matés, ha rebut l'oferiment d'integrar-se a la pròxima llista electoral del Partit dels Socialistes de Catalunya. Així ho han confirmat l'alcaldable d'aquesta formació, Teresa Ferrés, i el mateix Matés. Tots dos coincideixen que encara se n'està parlant i que és aviat per treure més conclusions.

Això és el que ha explicat Francesc Matés quan Ràdio Palamós hi ha contactat aquest mateix matí. L'ex-regidor d'Iniciativa i Entesa no ha volgut fer declaracions públiques i s'ha limitat a confirmar els contactes amb la candidatura socialista. L'oferta també ha estat reconeguda per la cap de llista, Teresa Ferrés, que l'ha inscrit en les converses que hi ha hagut amb altre gent, de cara a configurar la candidatura.



Teresa Ferrés ja va confirmar fa unes setmanes que també ha ofert entrar a la llista a la fins fa poc portaveu de Convergència i Unió, i ara regidora no adscrita, Glòria Prim. Per la seva banda, Francesc Matés va ser regidor de l'Ajuntament de Palamós entre 1995 i 2007. En els dos primers mandats va ser el cap de llista d'Iniciativa per Catalunya-Verds i va formar part d'aquest grup municipal en solitari i sempre en l'oposició. L'any 2003 va sortir elegit formant part de la candidatura d'Entesa liderada per Josep Espadalé, que va obtenir tres regidors i que durant uns mesos va formar part del govern municipal juntament amb el PSC i Esquerra Republicana de Catalunya



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...