06/02/2015 Societat
Terrenys on es construirà la nova escola de La Sínia.
Demà es posa la primera pedra del nou edifici de l’escola La Sínia, a Sant Antoni de Calonge. El centre funciona amb mòduls prefabricats des de l’any 2006 i ara comencen unes obres que duraran un any i que serviran per a construir l’edifici definitiu. A l’acte de col•locació de la primera pedra, que es fa demà a la una, hi assistirà la consellera d’Educació de la Generalitat, Irene Rigau, a més de les autoritats locals.
L'Ajuntament de Calonge ja va fer en el seu moment la reserva de terrenys per a construir la nova escola, que ara mateix disposa d'una línia amb gairebé 200 alumnes. Per a l'alcalde, Jordi Soler, l'inici de l'obra és una molt bona notícia per a tota la comunitat educativa.
L'escola La Sínia està situada al carrer de la Gavina, a Sant Antoni Est. Els nous terrenys estan molt aprop, al carrer de Mascarell, al davant de la llar d'infants Els Ginjolers. La Sínia és la segona escola pública de primària de Sant Antoni, juntament amb la de la Mare de Déu de la Mercè.
Totes les notícies:
06/05/2025 - Un fort aiguat nega carrers a les zones més baixes de Palamós
Una tempesta de pluja i aparell elèctric que va caure sobre Palamós a primera hora de la tarda...
06/05/2025 - El TSJC diu que els complements de caps de setmana, nits i festius han de ser una retribució fixa
Una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya diu que els factors de cap de...
06/05/2025 - Prop de 360 persones participaran aquest diumenge en la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge que ve la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà a...
06/05/2025 - Comença la 33a Mostra de Teatre Juvenil de Palamós
Avui comença la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós, una iniciativa de l'Àrea municipal de...
06/05/2025 - El Palamós CF ja planifica el curs vinent a la Primera Catalana
Després de dues temporades a la Lliga Elit, el Palamós Club de Futbol va confirmar la setmana...
Notícies relacionades: