El Consell Comarcal organitza un concurs de receptes de l'Empordà.

02/02/2015 Societat


Joves formant-se a l'Aula Gastronòmica. (Foto: Aula Gastronòmica del Baix Empordà.

Joves formant-se a l'Aula Gastronòmica. (Foto: Aula Gastronòmica del Baix Empordà.

Comença el concurs de receptes de l’Empordà ‘Fem bullir l'olla 2015’ que organitza el Consell Comarcal del Baix Empordà. Hi participen uns 120 joves que han d’elaborar receptces amb productes de l’Empordà. La voluntat del concurs es fomentar la cuina de la comarca entre els estudiants de gastronomia. Els premis seran poder fer pràctiques en els restaurants Bo.TIC, Casamar i Els Tinars, tots ells amb una Estrella Michelin, així com un curs a l’Aula Gastronòmica o un taller de fideus a l’Espai del Peix de Palamós.

El sector gastronòmic i agroalimentari de la comarca s'ha implicat totalment en el concurs. Entre totes les receptes se’n seleccionaran 6 per passar a la fase final. Llavors hauran de realitzar en directe la seva recepta el 17 de març a la cuina de l’IES Baix Empordà de Palafrugell. El jurat serà presidit pel periodista gastronòmic, Salvador Garcia-Arbós, i composat per representants de la Cuina de l'Empordanet, El Plat Blau i l'Estació Nàutica de l'Estartit, així com d'Unió de Pagesos, la JARC i productors de Marca de Garantia Productes de l’Empordà. Gràcies a la col·laboració amb l’Amical Wikipèdia, les receptes i les fotografies seran accessibles per tothom a la galeria d’imatges de la Viquipèdia i al llibre de cuina catalana de Viquillibres.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...