El sènior del CE Palamós es marca l'objectiu de la fase de permanència.

21/01/2015 Esports


Repàs a la tàctica durant un temps mort. (Foto: Olga Grassot)

Repàs a la tàctica durant un temps mort. (Foto: Olga Grassot)

Després d'una mala primera volta de lliga, amb l'equip penúltim en la classificació, el sènior masculí del Club Esportiu Palamós travessa l'equador de la competició ple de dubtes. Perjudicat per les lesions i per la falta de confiança que provoquen els mals resultats, els palamosins sumen un balanç de tres victòries i dotze derrotes. L'objectiu és girar la dinàmica i, com a mínim, classificar l'equip per a la fase de permanència.

El sènior ja va tenir un mal inici en aquesta quarta temporada a la Primera Catalana de bàsquet. Després de set jornades, l'equip tenia un balanç d'una única victòria i sis derrotes. Van arribar dues victòries consecutives que semblaven marcar un punt d'inflexió positiu, però tot va ser un miratge. Des d'aleshores, l'equip ha encadenat sis derrotes consecutives i, tancada la primera volta de la lliga, és vice-cuer amb només tres partits guanyats de quinze jugats. L'entrenador del sènior masculí del Club Esportiu Palamós, Carles Sala, admet que l'equip està immers en una dinàmica negativa i que als jugadors els falta confiança. També creu que les lesions els han perjudicat molt.



El sènior masculí afronta ara una segona volta en què haurà de millorar molt el rendiment si vol capgirar la situació en què es troba. Carles Sala, però, pensa que l'equip té prou qualitat per a sortir d'aquest mal tràngol. A aquestes altures de temporada, l'entrenador creu que aspiren a estar entre el dotzè i el tretzè lloc de la classificació i jugar la fase de permanència.



El repte comença aquest pròxim diumenge en el partit que enfrontarà el Club Esportiu Palamós i l'IPSI, al Pavelló Municipal d'Esports.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...