22/12/2014 Esports
Els jugadors del Palamós abans de saltar al camp. (Foto: Pere Subirana)
El Palamós se'n va tranquil de vacances després de guanyar quatre dels darrers cinc partits que ha disputat. L'equip tancarà l'any fora de les places de descens i ahir var sumar tres punts importantíssims a casa davant del Castelldefels, a qui va superar per 2 a 1. El Palamós no tornarà a la competició fins l’11 de gener quan visitarà el camp del Masnou.
Ara que vénen les festes de Nadal es podria dir que el Palamós s'ha portat bé. Ha estat un bon minyó i els Reis Mags li han portat de forma avançada tots els regals que havia demanat en la carta. Si més no, era difícil d'imaginar que els palamosins podrien acomiadar el 2014 amb la serenor i tranquil·litat que dóna veure's fora de les darreres places de la classificació. Des que Joan Mármol va rellevar Jordi Mártinez a la banqueta, l'equip ha guanyat quatre partits i només ha patit una derrota. Significatiu és, a més, que les dues darreres victòries han estat davant rivals directes en la lluita per la permanència, com el Figueres i, ahir, el Castelldefels. Un gol a cada part, de Javi Morales, primer, i Sergi Arimany, després, van servir per superar per la mínima els barcelonins. Joan Mármol feia ahir aquesta lectura del partit.
El Palamós descansarà ara per Nadal i no tornarà a jugar un partit oficial fins el dia 11 de gener, al camp del Masnou.
A la Segona Catalana, el Calonge va tancar l'any també amb victòria i es va imposar dissabte per 2 a 0 al Torroella A. Bon resultat el que va aconseguir també el Sant Antoni, a la Tercera Catalana, amb victòria 1 a 2 al camp del Palafolls. A la Quarta Catalana, fort correctiu el que va patir el Catalònia que va caure a casa per 1 a 5 davant el Pontenc B. Per la seva banda, el Calonge B va empatar a un contra el Pals Atlètic A. Si voleu saber els resultats dels equips de futbol base que van jugar a la zona esportiva Josep Massot i Sais els trobareu en un adjunt a aquesta notícia al web palamoscomunicació.cat.
En bàsquet, derrota del sènior masculí del Club Esportiu Palamós a casa davant la Cellera per 73 a 87. Més sort va tenir, en canvi, el sènior femení. El Fruites González va vèncer Les Franqueses per 50 a 41. Partit molt dur i igualat, amb tres primers quarts molt ajustats i amb alternances al marcador. L'últim quart ja va ser clarament per a les palamosines. Queque Tejedor, amb 14 punts i Sara Díez, amb 13, van ser les màximes anotadores de l'equip de Jordi Acero. El sènior femení acaba l'any com a líder del seu grup. I també destaquem les victòries del sots 25 masculí del Club Esportiu Palamós, per 71 a 62, davant l’Arbúcies, i del sots 21 masculí, per 54 a 78, a la pista del Cassanenc.
Acabarem amb un apunt de bitlles catalanes. Derrota del Palamós en les dues partides davant El Carrilet.
EL CARRILET 357 PALAMÓS 321
EL CARRILET 342 PALAMÓS 328
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...