12/12/2014 Societat
Un moment de la gala d'ahir. (Foto: Patronat de Turisme Costa Brava-Pirineu de Girona).
El president de la Generalitat, Artur Mas, va assistir ahir a la gala de lliurament dels premis del Patronat de Turisme Costa Brava-Pirineu de Girona. El col·lectiu La Cuina de l'Empordanet ha estat una de les entitats guardonades en aquesta edició.
Artur Mas va aprofitar la seva presència a Girona per a remarcar que el turisme és un pulmó important per l’economia catalana, destacant especialment la seva capacitat de creació de llocs de treball. En aquest sentit, el president de la Generalitat va recordar que una de cada tres persones que van trobar feina durant el mes de novembre en el conjunt de l’estat espanyol ho van fer a Catalunya. Mas va voler respondre així els discursos de la por.
Artur Mas va presidir ahir la festa del turisme gironí, en la que es van premiar, entre altres, al col•lectiu Cuina de l’Empordanet, l’empresari Narcís Coll o el documental ANIMA NATURAE dedicat a l’Empordà.
Artur Mas
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...