01/12/2014 Societat
Un dels carrers on s'implanta zona verda, a l'entorn de l'hospital. (Foto: Ràdio Palamós)
L’Ajuntament de Palamós ha posposat fins a la setmana que ve l’entrada en funcionament de la zona verda d’aparcament dels barris de les Cases Noves, Mas Guàrdies i Eixample nord, que s’havia de posar en marxa avui. El motiu és el retard en les feines de pintat de la senyalització, que finalment es farà durant aquesta setmana. La zona verda, que afecta 343 places d’aparcament d’una vintena de carrers, estarà activa a partir del dimarts 9 de desembre.
En principi estava previst que tot l’operatiu es fes la setmana passada i que la zona verda pogués estar a punt aquest primer dia de desembre. No obstant, de moment només s’ha fet la feina d’instal•lació de parquímetres i ara s’espera que, en el curs d’aquesta setmana, es pintin les 343 places de zona verda que hi haurà a Mas Guàrdies, Cases Noves i Eixample nord. El regidor de Mobilitat, Josep Coll, parla de la funció que volen donar a aquest nou espai d’estacionament tarifat temporal.
Cal recordar que la zona verda d’estacionament és gratuïta per als veïns que paguen el seu impost de vehicles a Palamós. També hi ha tarifes especials per a usuaris que tinguin el seu lloc de treball en aquests barris o per a persones que hi tinguin propietats encara que no siguin residents. En paral•lel, l’Ajuntament de Palamós té obert durant tot aquest mes de desembre un període de recollida de propostes de la ciutadania sobre l’ordenança que regula les zones blaves i verdes d’aparcament. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
La zona verda de Mas Guàrdies, Eixample nord i Cases Noves estarà activa a partir del dia 9 de desembre, de vuit del matí a vuit del vespre.
Totes les notícies:
21/07/2026 - Societat SSIBE vol escurçar l'espera per obtenir visita a les ABS de Palamós i Palafrugell
El grau d'accessibilitat per obtenir visita a l'atenció primària presenta diferències importants...
21/07/2026 - Política Ple ordinari de juliol de l'Ajuntament de Palamós
A les 6 d'aquesta tarda està convocat el Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós d'aquest mes de...
21/07/2026 - Serveis Convocatòria d'ajudes de la Generalitat per potenciar el comerç de Palamós
El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya ha fet pública una convocatòria de...
21/07/2026 - Política La palamosina Yolanda Aguilar (PSC), nova consellera comarcal
Yolanda Aguilar, regidora del PSC en el govern de l'Ajuntament de Palamós, ha entrat a formar part...
21/07/2026 - Cultura Concert de música barroca amb Ensemble 1695, a l'església de Santa Maria
Ensemble 1695, un conjunt de música barroca dedicat a la interpretació amb criteris històrics,...
Notícies relacionades: