20/11/2014 Obres i Urbanisme
Els treballs de pavimentació de la carretera de La Fosca es concentraran en un sol dia, dilluns vinent. (Foto: Ràdio Palamós)
Finalment, les obres a la carretera de La Fosca, que havien de començar demà divendres, es faran dilluns. L'empresa encarregada de l'operatiu d'asfaltatge ha decidit aprofitar el dia de demà per acabar els treballs de l'avinguda de Catalunya i concentrar l'actuació en l'àmbit de La Fosca en un sol dia. Es tracta del projecte de pavimentació d'una desena de trams de les principals vies de circulació de Palamós.
Les obres van començar dilluns i ja s'ha fet el tram del passeig que va del carrer del Mar al de Provença, el mateix carrer del Mar i també el de López Puigcerver, entre Enric Vincke i la gasolinera. Ahir, es van iniciar els treballs a l'avinguda de Catalunya, entre el carrer de Nàpols i el giratori de Correus, unes obres que s'acabaran demà.
Totes les notícies:
01/10/2026 - Societat Palamós i Sant Joan acull una jornada de debat sobre les bones pràctiques i el futur de la pesca
El sector de la pesca es reuneix avui a Palamós i Sant Joan per compartir coneixements,...
01/10/2026 - Societat Els sindicalistes de la Policia Local denuncien incomunicació amb l'Ajuntament
Els representants sindicals de la Policia Local de Palamós i Sant Joan es malfien de l'oferta de...
01/10/2026 - Medi Ambient Implantació progressiva de la recollida de residus porta a porta comercial
En el calendari de posada en servei del nou contracte de recollida de residus i neteja viària de...
01/10/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes d'octubre
La temporada de creuers al port de Palamós entra ja en el seu últim trimestre. Resten un total de...
01/10/2026 - Societat SSIBE celebra avui la 13a Jornada de Recerca
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que gestiona l'hospital comarcal de Palamós i 4...