19/11/2014 Societat
Un moment del Ple de l'Ajuntament de Palamós, ahir al vespre. (Foto: Ràdio Palamós).
El Ple de l’Ajuntament de Palamós va aprovar ahir per unanimitat la modificació de la taxa del servei d’aigua potable. Tots els grups municipals van votar favorablement la proposta, que implica una reducció mitjana d’un 4’5 per cent del preu del rebut de l’aigua. La rebaixa està motivada per l’abaratiment de l’aigua que el municipi compra al Consorci de la Costa Brava.
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, va destacar davant el Ple que és la primera vegada que el rebut de l'aigua baixa, des de la creació, fa dotze anys, de l'empresa mixta que gestiona el servei.
Palamós comprava fins ara mig milió de metres cúbics d'aigua al Consorci de la Costa Brava, a 54 cèntims d'euro la unitat, i ara ho farà a 30 cèntims. Aquest abaratiment es tradueix en una rebaixa mitjana del 4'5 per cent en el rebut de l'aigua. L'aplicació de la rebaixa de la taxa serà efectiva ja a partir de gener de 2015.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...