14/11/2014 Cultura
Ferran Rañé és un actor destacat de l'escena catalana.
La companyia Esfera Espectacles i l’actor Ferran Rañé porten demà a La Gorga l’obra ‘Estúpids’. És una adaptació en clau de comèdia de l’assaig ‘Les lleis fonamentals de l’estupidesa humana’, de Carlo Maria Cipolla. Rañé posa en escena, en solitari, un muntatge dirigit per Blanca Bardagil.
Cipolla qualifica la gent estúpida com un grup més poderós que grans organitzacions com la Màfia. Ferran Rañé va quedar fascinat amb aquests arguments i, al voltant d'això, ha construït amb Blanca Bardagil un divertit espectacle que demà dissabte porta a La Gorga. Escoltem Ferran Rañé en declaracions a l'espai 'Fila zero', de Ràdio Palamós.
'Estúpids' es pot veure demà al teatre La Gorga, a dos quarts de nou del vespre. El preu de les entrades per al públic en general és de quinze euros, mentre la reduïda en val dotze.
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...
Notícies relacionades: