Nou curs de primers auxilis de Creu Roja Palamós.

10/11/2014 Societat


Simulacre de socorrisme de Creu Roja, en una imatge d'arxiu. (Foto: Creu Roja).

Simulacre de socorrisme de Creu Roja, en una imatge d'arxiu. (Foto: Creu Roja).

Creu Roja Palamós posa en marxa una nova edició del seu curs de primers auxilis. És una formació bàsica en assistència sanitària immediata, amb una durada de 50 hores i que inclou classes teòriques i pràctiques. S’hi poden inscriure els majors de 16 anys i superant el curs s’obté el diploma de primers auxilis i un carnet de socorrista que cal reciclar cada dos anys.

Es tracta d'ensenyar a reaccionar davant de qualsevol accident, amb eficàcia i rapidesa. El curs analitza les diferents situacions de prevenció de perill i dóna pautes bàsiques en l'assistència sanitària immediata. Albert Matavera, coordinador de Creu Roja Palamós, explica que aquests cursos solen tenir una bona acollida per part del públic.



El curs de primers auxilis de Creu Roja Palamós té un preu de 190 euros i es farà del 17 de novembre al 18 de desembre d'aquest any. El curs està reconegut per l'Institut d'Estudis de la Salut de la Generalitat.


Curs de socorrisme de Creu Roja.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...