10/11/2014 Societat
Simulacre de socorrisme de Creu Roja, en una imatge d'arxiu. (Foto: Creu Roja).
Creu Roja Palamós posa en marxa una nova edició del seu curs de primers auxilis. És una formació bàsica en assistència sanitària immediata, amb una durada de 50 hores i que inclou classes teòriques i pràctiques. S’hi poden inscriure els majors de 16 anys i superant el curs s’obté el diploma de primers auxilis i un carnet de socorrista que cal reciclar cada dos anys.
Es tracta d'ensenyar a reaccionar davant de qualsevol accident, amb eficàcia i rapidesa. El curs analitza les diferents situacions de prevenció de perill i dóna pautes bàsiques en l'assistència sanitària immediata. Albert Matavera, coordinador de Creu Roja Palamós, explica que aquests cursos solen tenir una bona acollida per part del públic.
El curs de primers auxilis de Creu Roja Palamós té un preu de 190 euros i es farà del 17 de novembre al 18 de desembre d'aquest any. El curs està reconegut per l'Institut d'Estudis de la Salut de la Generalitat.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...