31/10/2014 Societat
Integrants de l'Associació de Joves Violinistes de Girona actuaran demà al matí al Cementiri de Sant Joan. (Foto: Ràdio Palamós)
Demà és la diada de Tots Sants, una jornada que molta gent aprofita per recordar els seus difunts visitant els cementiris. Els de Palamós i Sant Joan estaran oberts al públic en l'horari habitual de les nou del matí a les sis de la tarda. Aquest any, però, hi ha la novetat d'un acompanyament musical.
Es tracta d'una col·laboració de l'Associació de Joves Violoncel·listes de Girona que amenitzaran les visites amb la seva música. Concretament actuaran al cementiri de Sant Joan, de tres quarts d'onze a tres quarts de dotze del matí, i en el de Palamós, de dotze a una. Marc Ferriol, regidor de Cementiris de l'Ajuntament de Palamós, parla d'aquesta novetat.
Els cementiris municipals estaran guarnits també amb una decoració floral especial i, així mateix, s'han fet les habituals tasques de manteniment de les instal·lacions perquè estiguin a punt per a rebre el gran volum de visitants habitual en la diada de Tots Sants. Recordeu que els cementiris de Palamós i Sant Joan estaran oberts de nou del matí a sis de la tarda.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
L'Ajuntament de Palamós elaborarà un estudi econòmic per validar la viabilitat d'una línia...
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La ComerÇiada'
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, participarà en la quarta...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...