Més escales de creuer a l'octubre que en els mesos d'estiu.

24/10/2014 Societat


El Seabourn Legend a Palamós, en una imatge d'arxiu. (Foto: Ràdio Palamós).

El Seabourn Legend a Palamós, en una imatge d'arxiu. (Foto: Ràdio Palamós).

El port de Palamós rebrà aquest diumenge la sisena escala de creuer de les set previstes per a aquest mes d’octubre. Es tracta del vaixell Seabourn Legend, un dels visitants habituals del nostre port. Aquestes set escales són més que les que hi ha hagut en qualsevol dels mesos d’estiu. Un fet que confirma l’efecte positiu de l’activitat de creuers en els mesos de temporada baixa turística.

Les set escales de creuer d'aquest mes d'octubre contrasten amb les cinc que hi va haver al setembre i l'agost, les quatre de juliol o les tres de juny. Per contra, al maig, el mes amb més activitat de tota la temporada, vam tenir nou escales de creuer. Aquest guió s'ajusta a l'objectiu de portar més vaixells en mesos de temporada baixa turística, que no pas en els períodes en què ja hi ha molta gent de vacances i l'impacte comercial i econòmic dels creueristes no és tan necessari. Per aquest motiu, l'alcaldessa de Palamós celebra que s'hagin produït tantes escales durant l'octubre, quan la temporada de platja ja pràcticament s'ha acabat.



Aquest octubre ja hem rebut la visita dels creuers Island Escape, Seabourn Sojourn, en dues ocasions, Star Flyer i Thomson Dream. Aquest diumenge tindrem el Seabourn Legend i, el dia 31, tornarà el Thomson Dream. El Seabourn arribarà a les vuit del matí procedent del port de Barcelona i marxarà a les cinc de la tarda cap a Port Vendres. Portarà uns 200 passatgers, la major part nordamericans. La campanya de creuers d'aquest 2014 s'acabarà al novembre amb les dues darreres escales de la temporada a càrrec de l'Horizon i el Seabourn Sojourn.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...