17/10/2014 Societat
En el conjunt de Catalunya hi haurà 1.300 centres on vacunar-se.
L’Àrea Bàsica de Salut de Palamós ha començat aquesta setmana la campanya de vacunació de la grip. La vacunació està recomanada a partir dels 60 anys i si hi ha malalties cròniques que la grip pot agreujar. Fins al 30 de novembre, aquestes persones poden demanar hora al seu centre d’atenció primària per a ser vacunades.
En total, a Catalunya hi haurà 1.300 centres vacunals. Es distribuiran 1.200.000 dosis amb un pressupost de més de 4 milions d'euros. Aquesta campanya vol donar cobertura als grups que es considera que tenen un especial risc de contraure la grip i que, alhora, la malaltia els pot perjudicar més. Carme Cabezas, sots-directora general de Promoció de la Salut de la Generalitat explica quina és aquesta població diana.
A més, aquest any el Departament de Salut ha posat especial èmfasi en la vacunació dels treballadors sanitaris ja que l'any passat només un 18% d'aquest col•lectiu ho va fer.
Totes les notícies:
01/10/2026 - Societat Els sindicalistes de la Policia Local denuncien incomunicació amb l'Ajuntament
Els representants sindicals de la Policia Local de Palamós i Sant Joan es malfien de l'oferta de...
01/10/2026 - Medi Ambient Implantació progressiva de la recollida de residus porta a porta comercial
En el calendari de posada en servei del nou contracte de recollida de residus i neteja viària de...
01/10/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes d'octubre
La temporada de creuers al port de Palamós entra ja en el seu últim trimestre. Resten un total de...
01/10/2026 - Serveis Des d'avui ja no es poden llogar barques sense titulació nàutica
Des d'avui dijous ja no es poden llogar barques sense titulació nàutica. Aquest 1 d'octubre entra...
01/10/2026 - Política L'ANC Badia de Palamós commemora l'1-O amb la presentació d'un llibre de Toni Strubell
Avui és primer d'octubre, novè aniversari del referèndum sobre la independència de Catalunya....
Notícies relacionades: