29/09/2014 Esports
Imatge d'arxiu d'un partit de pretemporada del CE Palamós. (Foto: CE Palamós).
En bàsquet, segona derrota del sènior masculí del Club Esportiu Palamós en els dos primers partits de lliga. Els jugadors que entrena Carles Sala van caure ahir davant el Càmping Bianya Roser per 57 a 64 i pateixen la primera ensopegada a casa d’aquesta temporada. Dissabte que ve visitaran la pista del Sant Narcís de Girona.
Ahir, els palamosins van anar a remolc tot el partit com ja els va passar en la primera jornada a la pista de l'IPSI de Barcelona. El Càmping Bianya Roser va guanyar els dos primers quarts i va arribar al descans amb vuit punts d'avantatge. En el tram final el marcador es va equilibrar però, una vegada més, el rival del Club Esportiu va fer un bon aprofitament dels tirs lliures. Carles Sala, entrenador del sènior masculí del Club Esportiu Palamós.
Precisament, Pere Ureña va ser el millor anotador dels palamosins amb tretze punts, seguit de Fran Juanola, amb onze. L'entrenador Carles Sala explica que a l'equip encara li falta una mica de temps per a acoblar sistemes i jugadors, especialment els més joves.
Encara parlant de bàsquet, el sènior femení del Club Esportiu Palamós va superar ahir el Bencriada B per tres punts de diferència, 62 a 59.
De les categories territorials del futbol gironí destaquem la primera derrota d’aquest curs de la Unió Esportiva Calonge, a la Segona Catalana. L’equip preparat per Juan Páez va caure a casa, un a dos, amb el Besalú. Ismael va avançar els locals a la mitja hora de joc, però el Besalú va reaccionar empatant abans del descans i fent el definitiu un a dos en els primers minuts de la represa. D’altra banda, a la Tercera Catalana, segona derrota consecutiva del Sant Antoni. Dissabte va perdre al camp del Maçanet per un ajustat 3 a 2. L'equip entrenat per Ñoño va equilibrar un dos a zero en contra amb gols de Sergi Fortuny i Karim, però finalment va haver de cedir. Recordeu, d'altra banda, que aquest cap de setmana hi ha hagut diferents partits de futbol de base a la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós. Si en voleu consultar els resultats aneu al document adjunt a aquesta notícia, al web radiopalamos.cat.
Totes les notícies:
13/05/2026 - Societat Palamós tindrà aquest any les llambordes d'homenatge a les víctimes del nazisme
Palamós entrarà finalment aquest 2026 en el procés de col·locació de llambordes d'homenatge a...
13/05/2026 - Obres i Urbanisme Renovaran l'enllumenat de 600 fanals dels barris vells de Palamós i Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós donarà aquest any un pas més en l'estratègia de renovar l'enllumenat...
13/05/2026 - Successos Un detingut per robar un mòbil / Incendi d'un cotxe a l'aparcament del carrer Riera
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquesta nit passada un individu com a presumpte autor del...
13/05/2026 - Societat Palamós fa costat a les persones malaltes de fibromiàlgia
El municipi de Palamós va donar ahir visibilitat a les persones afectades de fibromiàlgia,...
13/05/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les subvencions per a projectes de cooperació i solidaritat
L'Ajuntament de Palamós ja ha publicat la convocatòria del programa de subvencions per a...
Notícies relacionades: