02/09/2014 Societat
El Tere Moara visita avui per primera vegada el port palamosí.
Palamós comença avui la darrera fase de la temporada de creuers d’aquest any. D’aquí al novembre hi ha previstes 14 escales que són especialment importants perquè es fan en temporada baixa, quan la presència dels creueristes té un impacte econòmic més important. Avui, a més, tenim un vaixell, el Tere Moana, que visita Palamós per primera vegada.La d’avui és l’escala número 24 d’aquest any del total de 37 que s’han previst fins al pròxim mes de novembre. Palamós ha rebut, des del passat mes d'abril, més de 26 mil passatgers de creuer. Una demostració de l'atractiu que té el port palamosí entre les companyies navilieres que operen a la Mediterrània. Després de la d'avui, quedaran 14 escales per completar la temporada de creuers. Segons l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, es tracta d'unes visites molt interessants per al municipi perquè es produeixen fora de la temporada alta turística.
CITA TERESA FERRÉS.
Avui dimarts, el Tere Moana ha arribat a les vuit del matí procedent del port de Maó, i preveu salpar a les deu de la nit amb destinació al port francès de Sète. Porta a bord una cinquantena de passatgers, majoritàriament nord-americans, i una seixantena de tripulants. El proper creuer que farà escala a Palamós serà el Thomson Dream, el pròxim divendres 5 de setembre.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
11/08/2026 - Successos Un noi ferit greu en un accident a la zona d'Els Bàsics
Un noi va quedar ferit de gravetat ahir a la tarda després de patir un accident mentre es banyava...
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...