Oncolliga recapta 1.800 euros amb la Botifarrada Solidària.

01/09/2014 Societat


Una imatge de la Botifarrada Solidària que es va fer el passat dimecres. (Foto: Fundació Oncolliga).

Una imatge de la Botifarrada Solidària que es va fer el passat dimecres. (Foto: Fundació Oncolliga).

La Fundació Oncolliga valora positivament el resultat de la Botifarrada Solidària que es va fer aquesta passada setmana a Palamós. Es van vendre les 350 botifarres que es van coure i la recaptació va ser de 1.800 euros. Els diners recollits es destinaran a projectes d’atenció als malalts de càncer de les comarques gironines i les seves famílies.La delegada a Palamós de la Fundació Oncolliga, Hortènsia Doporto, ha volgut agrair avui totes les persones i entitats que han col·laborat en aquest esdeveniment benèfic.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO
La Botifarrada Solidària d'Oncolliga a Palamós arribava aquest any a la quarta edició. Dimecres passat, es van vendre 350 botifarres al preu de 5 euros en un acte que es va fer al passeig del Mar. També es van vendre números per al sorteig de diferents regals cedits per col·laboradors. El resultat final han estat aquests 1.800 euros de recaptació neta per a l'ajuda a les persones que pateixen càncer.


Hortènsia Doporto



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...