22/08/2014 Societat
La cantonada del mercat municipal amb el carrer d'Emili Joan. (Foto: Ràdio Palamós).
Amb l'aiguat que hi ha hagut a aquest migdia, a molts veïns i comerciants els ha tocat reviure les escenes passades d'haver de llevar aigua de les seves propietats. Els afectats lamenten que periòdicament es produeixin aquestes situacions, tot i les obres que s'han fet els últims anys per millorar l'avacuació d'aigües plujanes de les zones més sensibles.Els carrers del voltant del mercat municipal cobert, com dèiem, han estat els que han patit més directament l'efecte de la tromba d'aigua. Al carrer d'Orient, per exemple, Rafael Pujol s'afanyava a treure aigua del seu taller i demanava una nova canonada que eviti les inundacions.
CITA RAFAEL PUJOL
Tot i les obres de millora de la xarxa d'aigües plujanes que es van fer l'any 2007, el carrer d'Emili Joan continua sent un dels més perjudicats per les pluges. Un dels seus veïns, Joaquim Tiñana, en parlava aquesta mateixa tarda.
CITA JOAQUIM TIÑANA
Francisco Jaén és el propietari d'un bar-restaurant al carrer d'Emili Joan. Avui li ha entrat l'aigua ben bé a l'hora de dinar, quan tenia l'establiment ple de clients.
CITA FRANCISCO JAÉN
Els veïns s'afanyaven aquesta tarda a posar fustes i a fer petites parets improvisades, per evitar que l'aigua els torni a entrar si plou novament.
Rafael Pujol
Joaquim Tiñana
Francisco Benaiges
Totes les notícies:
12/08/2026 - Societat El Banc de Sang tanca avui la donació extraordinària d'estiu a Palamós
Tercera i última jornada de donació de sang a Palamós, avui i en aquesta campanya...
12/08/2026 - Serveis 1.900 britànics arriben a Palamós amb el Marella Discovery 2
El port de Palamós rep avui dimecres la segona escala de creuer d'aquest mes d'agost. La fa el...
12/08/2026 - Obres i Urbanisme Arranjat l'espai de petanca del passeig del Mar
L'Ajuntament de Palamós ha completat l'arranjament de l'espai de petanca del passeig del Mar. Una...
12/08/2026 - Cultura Guillem Baviera, talent musical de Palamós al món
El jove violinista d'arrels palamosines Guillem Baviera Fusté s'ha convertit, amb només 17 anys,...
12/08/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Ressons', de David Pagès, a la Biblioteca Municipal
L'escriptor David Pagès Cassú presenta aquesta tarda a la Biblioteca Municipal de Palamós el seu...
Notícies relacionades: