22/08/2014 Cultura
Imatge d'arxiu de l'activitat Gegants de nit. (Foto: elmonperunforat.org).
La pluja de les últimes hores ha obligat a suspendre l'actuació del grup Brunzit, que havia d'oferir un ball de plaça a l'escenari del passeig del Mar de Palamós, aquest vespre. L'acte formava part del programa de dansa i cultura tradicionals que s'inclou en l'apartat municipal d'activitats d'estiu.El programa inclou mostres de patrimoni cultural alienes, com pot ser el ball country, però també les més pròximes. Gràcia Artigas, regidora de Cultura i Patrimoni de l'Ajuntament de Palamós.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
L'actuació de Brunzit s'ajorna sense data. El que sí es farà demà serà l'activitat Gegants de nit, que la Colla Gegantera i els Grallers de Palamós organitzen per cinquè any consecutiu.
Gràcia Artigas
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...