19/08/2014 Societat
La del Crystal Serenity és la tercera de les cinc escales programades per a l'agost.
El Crystal Serenity fa escala avui al port de Palamós. Es la 21ª estada d’un creuer turístic aquest any, la tercera de les cinc que hi ha programades per a aquest mes d’agost. Al setembre també n’hi haurà cinc, mentre que l’octubre serà un dels mesos més actius de l’any, amb un total de set escales. Són resultats que s'aconsegueixen amb el treball conjunt de les diferents institucions que promouen el trànsit de creuers turístics a la Costa Brava. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
Pel que fa al Crystal Serenity, la d'avui és la segona i última que fa a Palamós aquest 2014. Ha arribat a les set del matí, procedent del port de Barcelona, i ara a les cinc salpa en direcció a Marsella. A bord hi porta 1.068 passatgers, la major part nordamericans, i 632 tripulants. El pròxim creuer que vindrà a Palamós serà el Zenith, aquest divendres.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
11/05/2026 - Política L'Ajuntament de Palamós preveu incrementar l'execució d'inversions
El regidor de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Palamós, Eduard Riera, del grup d'ERC, preveu...
11/05/2026 - Societat Donació de sang i plasma al CAP Palamós, aquesta tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants criden a participar en la jornada...
11/05/2026 - Societat Reunió participativa veïnal a les comunitats del Pla de barris
L'Ajuntament de Palamós programa avui la quarta i penúltima trobada del cicle de reunions amb...
11/05/2026 - Successos Un detingut i dos lesionats en dues baralles al carrer
Una persona detinguda i dues de ferides és el balanç de dues baralles a la via pública que s'han...
11/05/2026 - Societat El palamosí Adrià Garcia és amnistiat després d'anys de neguit per un cas d'una discussió mentre col·locava llaços grocs
Avui us expliquem el cas del palamosí Adrià Garcia que, recentment, ha estat amnistiat per...
Notícies relacionades: