12/08/2014 Societat
'Cuines del món' és un dels projectes incloents per als estrangers residents. (Foto: Ajuntament de Palamós).
La Diputació de Girona destinarà 310 mil euros a més d’un centenar de projectes d’acció social executats per ajuntaments i entitats sense ànim de lucre. En el cas de Palamós, hi ha una aportació de més de 4 mil euros destinada al Servei de Ciutadania i Immigració.Aquest servei està situat a les dependències municipals del centre cívic del carrer de Salvador Albert i Pey. La seva finalitat és la de promoure activitats de suport per al col·lectiu d'estrangers que viu a Palamós. Així ho ha explicat la regidora d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament, Yolanda Aguilar.
CITA YOLANDA AGUILAR 1
A través d'aquest programa d'ajudes de la Diputació de Girona, Palamós rebrà 4.100 euros que es destinen a pagar el personal que atén el servei. La regidora Yolanda Aguilar parla dels serveis més comuns que es presten des de Ciutadania i Immigració.
CITA YOLANDA AGUILAR 2
La Diputació de Girona destina un total de 310 mil euros a 102 projectes d'acció social a la demarcació. Els beneficiaris de les ajudes són 54 ajuntaments gironins i 48 entitats sense ànim de lucre. Entre els municipis, a banda de Palamós, també hi ha el de Calonge, que rep diners destinats al Servei de Suport Psicològic.
Yolanda Aguilar 1
Yolanda Aguilar 2
Totes les notícies:
24/08/2026 - Societat La Fundació Vimar activa un servei de suport domiciliari per a gent gran
La Fundació Privada Vilagran-Maristany ha iniciat aquest estiu un servei de suport a la llar,...
24/08/2026 - Serveis Palamós treu a concurs per tercera vegada el contracte de la grua municipal
Per tercera vegada en menys d'un any, l'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el...
24/08/2026 - Societat L'Ajuntament recorda els terminis per demanar les ajudes per pagar l'IBI
L'Ajuntament de Palamós recorda que fins al dia 30 de setembre està oberta la convocatòria dels...
24/08/2026 - Medi Ambient Alerten que els episodis de pluja poden fer reaparèixer el mosquit tigre
La calor extrema que ha fet aquest estiu i l'escassedat de pluja han fet baixar la població de...
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...