23/07/2014 Societat
Glòria Prim regidora del grup de CiU a l'Ajuntament de Palamós.
El grup municipal de Convergència i Unió reitera la seva postura contrària a les noves zones verdes i blaves d’aparcament tarifat. La regidora Glòria Prim creu que la zona verda perjudica els residents perquè es veuen obligats a pagar per aparcar a prop de casa seva. Prim recorda que Convergència i Unió va ser l’únic grup que va votar en contra de l’ordenança de zones blaves i verdes.Coincidint amb les protestes que ha fet darrerament un grup de ciutadans, el principal partit de l'oposició retreu a l'equip de govern una mesura que considera un retrocés. Glòria Prim, regidora de Convergència i Unió a l'Ajuntament de Palamós.
CITA GLÒRIA PRIM 1
L'Ajuntament de Palamós ha anunciat aquesta mateixa setmana una tarifa 'tova' per als residents que aparquin en un sector concret de la zona blava del barri de la Platja. Glòria Prim ho veu bé però critica les formes amb què actua el govern municipal.
CITA GLÒRIA PRIM 2
Recordem que els usuaris que paguen l'impost de vehicles a Palamós han d'abonar 20 cèntims diaris per aparcar a la zona verda de l'Arbreda. Això serà fins al 15 de setembre i en horari de vuit del matí a vuit del vespre. A l'octubre, però, la zona verda s'estendrà a tota el sector vinculat al projecte 'Palamós millora'. Pel que fa a la zona blava de la Platja, vigent sis mesos l'any, els residents també paguen 20 cèntims-dia en el tram Enric Vincke-Mar, dels carrers de President Macià i de López Puigcerver.
Totes les notícies:
15/10/2026 - Societat Palamós i Sant Joan ja té gairebé a punt el Pla Local de Joventut pels propers 4 anys
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu portar a aprovació en el Ple municipal del mes de...
15/10/2026 - Serveis L'Ajuntament espera cobrir en els propers dies la plaça d'interventor
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan espera tenir coberta en qüestió de dies la plaça...
15/10/2026 - Successos Un camió de gran tonatge s'encalla en el gir entre Enric Vincke i el passeig
Un camió tràiler de gran tonatge ha provocat una incidència de trànsit, aquest migdia al...
15/10/2026 - Cultura Les reunions veïnals continuen avui al sector del Pla de Barris
L'Àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan convoca per a aquesta...
15/10/2026 - Serveis Les tavernes de Palamós i Sant Joan recorden en 'Moni' i es promocionen amb la seva campanya anual
Recordareu que fa uns dies ja us parlàvem de la posada en marxa, per segon any consecutiu, de la...
Notícies relacionades: