Fecotur reedita la campanya 'Refresca't comprant a Palamós'.

09/07/2014 Societat


Fecotur organitza la Fira d'Estiu, que posarà el punt i final a la campanya del granissat.

Fecotur organitza la Fira d'Estiu, que posarà el punt i final a la campanya del granissat.

L’Associació pel Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, està portant a terme la campanya ‘Refresca’t comprant a Palamós’. Fins al 6 de setembre, els comerços associats regalen als seus clients un val per a la degustació d’un granissat. Ho ha explicat el dinamitzador comercial de Fecotur, Ventura Puig.
CITA VENTURA PUIG
Els granissats es poden recollir al restaurant D&C, a la platja de Sant Esteve de La Fosca, a la gelateria Veneta, del carrer de Tauler i Servià, o a la gelateria La Jijonenca, al carrer Major. Els vals es regalaran després d'haver fet una compra mínima que cada establiment determinarà segons el seu producte. La campanya 'Refresca't comprant a Palamós' ja es va dur a terme l’any passat i el seu objectiu és la fidelització del client i estimular les compres en el comerç local.


Olga Cobos



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...