30/06/2014 Cultura
Actuació de The Covers a Barraques, la nit de la revetlla.
El recinte de Barraques de la Festa Major de Palamós ha venut aquest any més de 10.400 gots solidaris, consolidant la trajectòria d'aquests últims anys. El recinte de la platja Gran ha obert durant cinc nits i va concentrar la major part de l'afluència la nit de la revetlla i la seva vigília.Cal recordar que les consumicions que es fan a Barraques se serveixen en uns gots que s'han de comprar en el mateix recinte al preu d'un euro. El got es pot fer servir un únic dia o més d'un. Sigui com sigui, l'usuari pot recuperar l'euro retornant el got. Si se'l queda, però, els diners van a parar a un projecte solidari. Aquest any es va decidir que el beneficiari d'aquesta iniciativa fos l'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres Marítima. Barraques de Palamós ha despatxat un total de 10.452 gots, una xifra similar a la de l'any passat. La regidora de Joventut, Raquel Gallego, s'ha mostrat avui satisfeta de com ha funcionat l'activitat.
CITA RAQUEL GALLEGO
Les Barraques de Palamós van tenir els pics màxims d'afluència la nit del dia 22, amb l'actuació de l'Orquestra Di Versiones, i la nit de la revetlla, amb Vaiolet i The Covers. A banda, el recinte ha acollit també les actuacions, entre altres, de Juantxo Skalari, Medusa Box, Hecatombe o Impúdics.
Raquel Gallego
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...