L'Ajuntament de Palamós demana prudència durant la Nit de Sant Joan.

23/06/2014 Societat


Es demana un ús racional dels petards.

Es demana un ús racional dels petards.

L'Ajuntament de Palamós demana, un any més, extremar la prudència amb motiu de la revetlla de Sant Joan, que se celebra aquest diumenge. Les autoritats fan una crida a fer un ús racional dels petards i a prendre mesures de precaució a l’hora d’encendre fogueres. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, demana extremar les precaucions amb l'ús dels petards i d'altres elements pirotècnics.
CITA TERESA FERRÉS
Des de Protecció civil es recomana vigilar el comportament dels més petits amb els petards, seguir les instruccions d'ús dels fabricants i no llançar coets a prop del bosc. Les fogueres s'han d'encendre allunyades dels edificis, sempre amb la supervisió d'adults i sense llançar-hi elements que puguin explotar o enlairar-se.


Teresa Ferrés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...