El Club Judo Palamós celebra 25 anys.

28/05/2014 Esports


Carles Serra, president del Club Judo Palamós.

Carles Serra, president del Club Judo Palamós.

El Club Judo Palamós ha fet els seus primers 25 anys. L’acte central per a celebrar-ho es fa aquest dissabte amb una sessió formativa a càrrec de destacats mestres d’aquest art marcial. En les diferents activitats hi participaran judokes d’altres clubs d’arreu de Catalunya, així com una representació del Club Judo Aixois, del departament francès de la Savoia.Aquest 25è aniversari fa referència a la fundació del club. L'inici de l'activitat del judo a Palamós, però, ve de 1975 i, per tant, ja té 39 anys. Tots ells els ha viscut el president del Club Judo Palamós, Carles Serra, que valora així aquesta trajectòria.
CITA CARLES SERRA 1
Demà dijous arriben a Palamós els integrants del Club Judo Aixois. Els francesos tornen així la visita que els palamosins els van fer al febrer. Els judokes dels dos clubs tindran una jornada d'entrenament conjunt, el divendres. Serà tot just la vigília del dia central de la commemoració dels 25 anys del Club Judo Palamós. Carles Serra explica què faran el dissabte.
CITA CARLES SERRA 2
Serra destaca els valors que transmet un esport com el judo, especialment entre els practicants més joves.
CITA CARLES SERRA 3
Els actes commemoratius dels 25 anys del Club Judo Palamós es tancaran diumenge amb una altra jornada d'entrenament entre clubs. Tots els actes estan oberts al públic en general i tindran lloc a la Nau dels 50 metres.


Carles Serra 1


Carles Serra 2


Carles Serra 3



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...