20/05/2014 Societat
L'avinguda de Lluís Companys, un dels vials proposats per a asfaltar.
Avui és l’últim dia de votació per decidir el destí de les inversions en via pública a Palamós per a aquest any 2014. Durant tot aquest dimarts encara es pot accedir als webs de l’Ajuntament de Palamós i de l’emissora municipal, i triar entre les propostes d’asfaltatge de carrers, d’una banda, i de reforma del passeig del mar, de l’altra. Fins a avui s'han comptabilitzat més de 500 votacions.El procés participatiu a través d'Internet es va obrir el 2 de maig. Han passat encara no tres setmanes i s'han generat un total de 530 votacions. D'aquestes, 220 fan referència a les propostes d'asfaltat de carrers. De les set opcions de trams de carrers i avingudes, però, de moment encara no es coneix el detall de les prefències mostrades pels votants. Pel que fa als projectes de millora del passeig del Mar, s'han produit 310 votacions. Aquí hi ha dues opcions possibles i els vots estan molt equilibrats. La primera, que preveu una actuació integral en el tram inicial del passeig, reuneix 153 adhesions. La segona, que proposa diferents actuacions puntuals en enllumenat, mobiliari urbà o paviments, entre altres, té 157 vots. Encara es pot votar durant el que resta d'aquest dimarts. En espera del recompte final que es farà a partir de demà, l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, fa una bona valoració d'aquest procés de participació ciutadana.
CITA TERESA FERRÉS
En funció del pressupost disponible, els participants han prioritzat les opcions que els han semblat millors. La ciutadania de Palamós haurà ajudat a decidir, així, el destí d’uns 900 mil euros en inversions en via pública. La setmana que ve es reunirà el Consell de Participació Ciutadana per fer una valoració definitiva dels resultats i, en funció d’aquests, es planificaran les obres, que començaran a l’octubre.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: