06/05/2014 Societat
La campanya busca recaptar ajuts de beques de menjador.
Creu Roja Catalunya ha engegat una campanya per garantir una correcta alimentació a 40 mil infants. La campanya es diu Aliança Humanitària i l'objectiu és recaptar, fins a final d'any, un milió d'euros per finançar 100 mil ajuts, bàsicament de beques de menjador. El coordinador de Creu Roja Catalunya, Enric Morist, reconeix que, en el tema dels menors que no tenen accés a una alimentació adequada, estem davant una emergència social.
CITA ENRIC MORIST 1
Morist afegeix que cada vegada hi ha més famílies que no tenen els ingressos necessaris per fer front a les necessitats diàries.
CITA ENRIC MORIST 2
A nivell local, Creu Roja Palamós va posar també el crit d'alerta fa uns dies anunciant que, només l'any passat, va atendre 1.400 persones en risc de vulnerabilitat social. Són casos en què calen ajudes econòmiques per fer front a les despeses de la vivenda o per a complementar l'alimentació dels infants.
Enric Morist 1
Enric Morist 2
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües posa al dia el calendari d'obres a la depuradora de Mont-ras
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, convoca aquest...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...
05/05/2026 - Cultura 7 obres i 110 participants a la 34ª Mostra de teatre juvenil, que comença avui
Avui comença la Mostra de Teatre Juvenil de Palamós, una iniciativa de l'Àrea municipal de...
Notícies relacionades: