Setena edició del Trobadansa i altres actes.

25/04/2014 Cultura


El Trobadansa, en una foto de l'edició de l'any passat.

El Trobadansa, en una foto de l'edició de l'any passat.

Palamós celebra demà la setena edició del Trobadansa. Unes 200 persones participaran en diferents activitats de dansa al carrer, que tindran lloc al parc de l’Arbreda. Un dels elements destacats d’aquesta edició serà el flashmob del projecte ‘Ballar per curar’, de la Fundació Richi contra el càncer infantil.En parla Olga Cobos, de la companyia Cobosmika, que organitza el Trobadansa conjuntament amb l'Àrea municipal de Cultura de Palamós.
CITA OLGA COBOS
El Trobadansa començarà a les sis de la tarda i coincideix amb la pròxima commemoració del Dia Internacional de la Dansa, dimarts que ve. Hi participaran professors i alumnes de les escoles de dansa locals, Georgina Ors i La Fàbrica, així com les formacions Cobosmika-SOLC i Klap Danza Urbana.

D'altra banda, a les set d'aquesta tarda té lloc a l'Ajuntament la presentació del nou volum dels quaderns del Premi de Recerca Vila de Palamós. Es tracta de 'Benvinguts a Palamós i guia turística', de Raquel Hidalgo, treball guanyador de l'edició de l'any passat. Aquest 2014, el jurat ha deixat desert el premi perquè cap dels treballs candidats reunia prou elements per ser-ne el guanyador.

I aquest diumenge, a les dotze del migdia, es presenta a la biblioteca de Vall-llobrega el llibre 'Vall-llobrega. Una passejada per la seva història i per les seves llegendes'. Els autors són els historiadors Gabriel Martín i Pere Trijueque, tots dos col·laboradors de Ràdio Palamós.


Olga Cobos



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...