Inici de les trobades sectorials per definir la Marca Empordà.

14/04/2014 Societat


Trobada sectorial al Consell Comarcal del Baix Empordà.

Trobada sectorial al Consell Comarcal del Baix Empordà.

Ja han començat les reunions sectorials en el marc del procés participatiu del projecte Marca Empordà. Aquestes trobades serveixen per anar recollint opinions i punts de vista sobre les potencialitats i el camí a seguir en el futur, en el desenvolupament d'aquesta iniciativa.El projecte el promouen els consells comarcals de l'Alt i el Baix Empordà i l'Ajuntament de Figueres, en col·laboració amb la Universitat de Vic. El procés inclou obrir la definició del concepte de la Marca Empordà a gran part de l'entramat social i econòmic del territori. Ja s'ha fet una trobada amb representants del món educatiu, una altra amb entitats esportives i de joves, i una tercera amb empresaris de diferents sectors econòmics. En total són 14 grups focals de discussió. Les reunions sectorials, conduïdes pel director del projecte i professor de la Universitat de Vic, Jordi de San Eugenio, continuaran al llarg de les pròximes setmanes. Els objectius següents seran les associacions empresarials de l'hostaleria, l'alimentació, infants i avis, cultura popular, urbanisme i medi ambient, o agents turístics. També es convocarà el sector del patrimoni cultural, mitjans de comunicació, marxants i firaires, partits polítics, seguretat i cossos policials i salut i entitats socials.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...