10/04/2014 Societat
Una imatge de la jornada d'ahir a l'Espai del Peix.
El col•lectiu de comerciants de Palamós va participar ahir en una sessió formativa, promoguda per l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament. La sessió es va fer a l’Espai del Peix i va anar a càrrec del professor de la Universitat de Girona, José Antonio Donaire, i del consultor, Pau Canaleta. L’objectiu de les ponències era donar pautes sobre les noves oportunitats de negoci que pot explorar el comerç palamosí.Els ponents van apostar per definir una oferta comercial competitiva i sostenible, en base a unes accions estratègiques conjuntes. L'acció unitària del sector va ser un dels aspectes en què més es va insisitir. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
En la jornada de treball que es va fer ahir a l'Espai del Peix, José Antonio Donaire va centrar-se molt específicament en el cas dels creuers turístics. Aquí, el sector comercial admet que encara li queda feina a fer per a adaptar els seus horaris als d'aquest tipus de turisme. Jordi Francesch, president de l'associació de comerciants Fecotur.
CITA JORDI FRANCESCH
Francesch recorda, però, que Fecotur destina una persona a l'estació marítima del port sempre que arriba un creuer, amb l'objectiu de servir d'enllaç entre els turistes i el comerç local. La jornada tècnica celebrada ahir va comptar també amb l'assistència d'un responsable de l'empresa que redactarà el futur pla estratègic econòmic i social del municipi.
Teresa Ferrés
Jordi Francesch
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...