10/04/2014 Societat
El mercat d'estiu del passeig del Mar, en una imatge d'arxiu.
Tant l’associació de comerciants Fecotur de Palamós com el grup municipal de Convergència i Unió han presentat al•legacions a l’ordenança que regula el mercat d’estiu del passeig del Mar. El principal grup de l’oposició troba massa llarga la concessió de cinc anys que s’ofereix als marxants i també veu cara la inversió que aquests hauran de fer en les parades. Els comerciants, per la seva banda, demanen que l’oferta dels marxants no coincideixi amb la dels botiguers. El nou mercat d'estiu del passeig del Mar de Palamós es farà de juny a setembre. Seran 24 parades, agrupades en cinc tipus diferents d'activitat en funció del producte que venguin. Segons l'Ajuntament, no interferiran en l'oferta del comerç de la vila. Des de l'associació de comerciants Fecotur, però, no n'estan convençuts i per això han presentat la seva al·legació. Jordi Francesch és el president del col·lectiu.
CITA JORDI FRANCESCH
Les parades tindran una imatge unificada i no caldrà desmuntar-les cada dia, com s'havia fet fins ara en la majoria dels casos. Aquesta imatge única, però, obligarà a una inversió important per part del marxant. Per això es proposa una concessió llarga, de cinc anys, perquè hi hagi prou marge d'amortització. Això ha provocat un cert recel en el grup de Convergència i Unió, a qui tampoc agrada que es prengui un acord així a un any vista d'unes eleccions municipals. Si més no, així ho ha explicat el seu portaveu, Kelo Martí.
CITA KELO MARTÍ
La nova ordenança reguladora del mercat d'estiu del passeig del Mar ja s'havia d'aplicar l'any passat però al final es va posposar. El text es va aprovar inicialment en el Ple del passat mes de febrer i ara s'han d'informar les al·legacions rebudes, abans de passar a l'aprovació definitiva de l'ordenança.
Jordi Francesch
Kelo Martí
Totes les notícies:
20/03/2026 - Xavi Verdaguer dona consells pels bons hàbits alimentaris i d'estil vida per millorar l'energia i el rendiment dels nostres fills i filles
El nutricionista i fisioterapeuta Xavi Verdaguer va parlar ahir a Palamós dels habits alimentaris...
20/03/2026 - 'El Quart Trimestre' o la maternitat més enllà del part
L'edifici Fleming del complex assistencial de Palamós serà aquest matí l'escenari de la jornada...
20/03/2026 - Ruta guiada pel termenal de Palamós, aquest diumenge
Amb motiu de la restitució, recuperant-ne les fites, de la línia de terme que separava antigament...
20/03/2026 - '(Re)Coneguem la nostra història': les dones de Palamós a través dels seus oficis
Encara en el marc dels actes commemoratius del Dia Internacional de les Dones, el Servei d'Igualtat...
20/03/2026 - Desfilada de roba de segona mà a benefici de Càritas
Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan organitza aquest diumenge una altra edició de la...