31/03/2014 Societat
El passeig Marítim de Sant Antoni, ahir.
El passeig Marítim de Sant Antoni ja està net i s'ha pogut reobrir al trànsit, després del fort temporal de mar d’ahir diumenge. Les onades van llençar tones de sorra i pedres sobre el vial, obligant a tallar-ne la circulació. Una vegada més, la incidència torna a recordar la necessitat de desenvolupar un projecte que protegeixi aquesta zona de la badia de Palamós, molt vulnerable quan hi ha aquest tipus de fenòmens marítims.Durant tot el matí d'avui, les brigades de neteja hi han treballat a fons fins a retirar tots els materials que el mar va aixecar. Cal recordar que el temporal de llevant va tenir puntes amb onades d’entre 3 i 4 metres. A banda de l'acumulació de còdols i sorra, el temporal també ha afectat les xarxes de clavegueram i d'aigües plujanes. Ho explicava aquest matí l'alcalde de Calonge, Jordi Soler.
CITA JORDI SOLER 1
Tot plegat s’ha anat netejant i reparant aquest matí. L’alcalde de Calonge, Jordi Soler, recorda, però, que la solució definitiva passa per fer uns nous espigons.
CITA JORDI SOLER 2
El temporal de llevant, d’altra banda, ha deixat gairebé sense sorra la platja de Sant Antoni i no es descarta que, de cara a l’estiu, se n’hagi de posar de nova. A Palamós, d'altra banda, el temporal de llevant va fer tallar temporalment el pas de vianants al passeig que hi ha al damunt de l'escullera del port comercial. No va caldre, però, tallar el trànsit al vial del Port. El temporal va dipositar gran quantitat de materials a les platges de Castell i La Fosca, que es netejaran en els pròxims dies.
Jordi Soler 1
Jordi Soler 2
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...