04/03/2014 Societat
Seu de la Cambra de Comerç de Palamós, a les Galeries Carme.
La Cambra de Comerç de Palamós recorda a les empreses de la seva demarcació que disposen de crèdits formatius lligats a les cotitzacions a la Seguretat Social. El crèdit es calcula a partir dels diners que ha ingressat l’empresa en concepte de quota de formació professional. L’objectiu de la Cambra és assessorar perquè les empreses aprofitin aquests diners per modernitzar i millorar la seva professionalització.Guillem Fernández, tècnic de la Cambra de Comerç de Palamós, explica en què consisteix el procés.
CITA GUILLEM FERNÁNDEZ 1
Fernández diu que es tracta d'un problema d'informació perquè moltes empreses, especialment les petites, ignoren que tenen dret a dedicar aquestes diners a aquesta formació.
CITA GUILLEM FERNÁNDEZ 2
El crèdit formatiu anual es calcula a partir de la quantitat que l'empresa va ingressar a la Seguretat Social, l'exercici anterior, en concepte de quota de formació professional, al que se li aplica un percentatge de bonificació en funció de la seva plantilla mitjana de l'any anterior. Aquest percentatge serà major quan menor sigui el tamany de l'empresa. Les més petites, d'entre un i cinc treballadors, tindran un crèdit de formació de fins a 420 euros anuals. Ara, la Cambra de Comerç de Palamós dóna assessorament personalitzat i gratuït per poder aprofitar al màxim aquests recursos de crèdit formatiu.
Guillem Fernández 1
Guillem Fernández 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: