03/03/2014 Esports
Els jugadors del Palamós, defensant un còrner.
El Palamós Club de Futbol baixa al setè lloc de la classificació i queda a dos punts de les places de promoció d’ascens a Segona Divisió B, després de perdre ahir al camp de la Montañesa. Els palamosins van caure per un ajustat tres a dos després d’un partit en que sempre van anar a remolc en el marcador.La Montañesa sempre va portar la iniciativa cara a porteria i només els gols de Javi Revert van mantenir el Palamós en el partit. Els palamosins han jugat molts finals de partit a cara o creu aquesta temporada. Sense anar més lluny, la setmana passada van guanyar el Vilafranca en el darrer sospir. De la mateixa manera que en ocasions surt cara, ahir va sortir creu. Tot i això, l'entrenador Alfons Garcia se sentia molt satisfet amb el rendiment dels seus jugadors.
CITA ALFONS GARCIA 1
Amb la derrota d'ahir al camp de la Montañesa, la primera com a visitant des del mes d'octubre, el Palamós queda en la setena posició, a dos punts de les places de promoció d'ascens. Per a Alfons Garcia, tot està obert.
CITA ALFONS GARCIA 2
Amb els dos que ahir va marcar a Nou Barris, Javi Revert ja ha fet quinze gols aquesta temporada. El màxim realitzador del Palamós feia aquesta lectura del partit.
CITA JAVI REVERT
Diumenge vinent el Palamós torna a jugar fora de casa. Ho farà al camp de la Rapitenca, novament en l'horari de les dotze del migdia.
En bàsquet, el Club Esportiu Palamós es va desfer ahir del Tiana per 91 a 70. El partit va ser més difícil del que pot donar a entendre el marcador final. Els tres primers quarts van ser força igualats i no va ser fins al darrer parcial quan els palamosins van sentenciar el matx. Pere Ureña, amb 22 punts, i Nando Brazo, amb 16, van ser els millors anotadors locals. L’equip que entrena Carles Sala és cinquè del seu grup de Primera Catalana, però ja a només una victòria dels quatre primers. Els palamosins acumulen cinc victòries seguides i en la pròxima jornada visitaran la pista del Bàsquet Neus. La celebració del Carnaval ha fet ajornar la majoria de partits que havien de disputar aquest cap de setmana els equips palamosins. El sènior femení del Club Esportiu Palamós, per exemple, jugarà el dia 4 d'abril el partit a la pista del Blanes. El sots 21 masculí visitarà la pista del Bescanó el 23 de març i, sis dies més tard, el júnior masculí de l'AMPA Vedruna farà el mateix a Arbúcies. Qui va avançar el partit d'aquesta jornada en previsió del Carnaval va ser el júnior femení de l'AMPA Vedruna. El va jugar el 23 de febrer i les noies van ser àmpliament derrotades a casa pel GEiEG B, 31 a 105.
Acabarem amb resultats de bitlles catalanes. Aquest cap de setmana hi ha hagut competició a la Primera Divisió de la Lliga de Girona, amb derrotes del Palamós. També s'han jugat partits de Segona Divisió, amb cara i creu per al Vila-romà.
PRIMERA DIVISIÓ
Palamós, 310 - L'Empordanet, 320
Palamós, 317 - Els Cremats, 343
SEGONA DIVISIÓ
Vila-Romà, 325 - Casc Antic, 303
Alls Secs B, 334 - Vila-romà, 296
Alfons Garcia 1
Alfons Garcia 2
Javi Revert
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...