03/03/2014 Societat
Les Kaòtiques amb la seva disfressa inspirada en 'Mary Poppins'.
El Carnaval de Palamós encara ja la seva recta final després d’un cap de setmana intens i amb una participació multitudinària. Un cop més, l'acte amb un major poder de convocatòria ha estat la rua de carrosses i comparses, amb 1.500 persones desfilant i milers d'espectadors que no es van perdre detall d'unes colles que han tornat a demostrar, un any més, la seva imaginació.La rua va comptar amb la participació de 26 comparses, 14 colles d'animació i 32 carrosses. En l'apartat de vestuari, van guanyar les plantes carnívores de la colla Les Mil i Una. El segon lloc se'l va quedar la recreació del personatge de Mary Poppins de Les Kaòtiques i, per darrere, es van classificar Les Fresques, Les Ninfes, La Liada i Les Xufles. En l'apartat de coreografia, Les Kaòtiques van guanyar el primer premi per davant de Les Ninfes, Les Mil i Una, Les Descontrolades, La Liada i Quin Perill. Les Kaòtiques és una de les colles que habitualment obtenen premis, tant a la rua com a l'exhibició de comparses. Una de les seves membres, Meritxell Llahuna, diu, però, que sempre pensen més a divertir-se que en competir.
CITA MERITXELL LLAHUNA
La rua de Palamós va repartir premis també a les plataformes decorades. En aquest cas, va guanyar la colla Animals Pacífics, superant Som de Poble i Toon-Go. Per últim, la carrossa guanyadora va ser la de la colla Xerinola. Segona va ser la colla Caçafantasmes i tercera, Quin Sidral. L'altre gran plat fort del cap de setmana va ser el concurs de comparses que va congregar un miler de persones a la Nau dels 50 metres i que va comptar amb la participació de 28 colles.
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha qualificat avui d'èxit rotund aquesta edició del Carnaval de Palamós i ha volgut agrair la col·laboració de tothom.
CITA TERESA FERRÉS 1
Ferrés parla dels diferents fets que han destacat més en aquest Carnaval de Palamós 2014.
CITA TERESA FERRÉS 2
L'alcaldessa ha destacat també que la celebració del Carnaval té un pes important en clau de promoció econòmica de la vila. El Carnaval de Palamós acabarà aquest Dimecres de Cendra amb l'enterrament del Carnestoltes.
Meritxell Llahuna
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
05/07/2026 - Successos Els bombers vigilen que no revifi el perímetre d'un incendi ja estabilitzat
Els Bombers de la Generalitat dedicaran la jornada d'aquest diumenge a assegurar el perímetre de...
04/07/2026 - Successos Els Bombers continuen patint pel flanc dret del foc de les Gavarres
Malgrat l'entrada del vent de marinada, que amenaça d'obrir el foc en direcció a Girona, els...
04/07/2026 - Medi Ambient S'activa el nivell 4 del Pla Alfa i es restringeix l'accés al massís de les Gavarres
El cos d'Agents Rurals de la Generalitat ha activat el nivell 4 del Pla Alfa per perill extrem...
04/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ha cremat 2.200 hectàrees i ha tocat urbanitzacions de Calonge
Més de 24 hores després de l'inici del sinistre, els Bombers de la Generalitat consideren que...
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
Notícies relacionades: