26/02/2014 Societat
El grup de CiU presentarà al·legacions
Convergència i Unió presentarà al•legacions contra l’ordenança que regularà el nou mercat d’estiu del passeig del Mar. La normativa es va aprovar ahir en el Ple municipal. El principal grup de l’oposició troba massa llarga la concessió de cinc anys que s’oferirà als marxants i també veu cara la inversió que caldrà fer en les parades. La reforma de l'ordenança del mercat s'havia d'aplicar ja l'any 2013 però finalment es va retardar. Ahir, el Ple en va fer l'aprovació inicial i ara estarà a exposició pública durant trenta dies. El grup de Convergència i Unió, que es va abstenir, ja ha anunciat que hi presentarà al·legacions. Les basaran en la durada de la concessió dels llocs de venda i en el preu de les parades que hauran d'adquirir els marxants. Glòria Prim, regidora de Convergència i Unió a l'Ajuntament de Palamós, ho va explicar ahir durant el Ple.
CITA GLÒRIA PRIM
Prim també es va queixar que l’equip de govern no els va donar oportunitat de participar en el redactat de l’ordenança, fet que el regidor de Mercats, Josep Coll, va negar.
CITA JOSEP COLL
El nou mercat d'estiu del passeig del Mar de Palamós es farà de juny a setembre. Seran 24 parades, agrupades en cinc tipus diferents d'activitat en funció del producte que venguin. Segons l'Ajuntament, no interferiran en l'oferta del comerç de la vila. Les parades tindran una imatge unificada i no caldrà desmuntar-les cada dia, com s'havia fet fins ara en la majoria dels casos.
Glòria Prim
Josep Coll
Totes les notícies:
26/06/2025 - Els focs artificials tanquen avui la Festa Major de Palamós
Com és tradicional, el castell de focs artificials posarà avui la cloenda a la Festa Major de...
26/06/2025 - La policia dispersa joves que causaven aldarulls als voltants del passeig
La Policia Local de Palamós i els Mossos d'Esquadra van haver d'intervenir la matinada d'aquest...
26/06/2025 - L'Ajuntament publica un tríptic amb informació dels aparcaments al municipi
L'Àrea de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós ha editat un tríptic informatiu per donar a...
26/06/2025 - El DNI o el passaport es podran renovar a Palamós
A partir del dia 3 de juliol, Palamós disposarà d'un servei d'oficina mòbil de la Policia...
26/06/2025 - Els familiars ja poden seguir en temps real un procés quirúrgic a l’hospital de Palamós
L'hospital de Palamós ha implantat el servei 'Avisa'm', dirigit a familiars i acompanyants de...
Notícies relacionades: