25/02/2014 Cultura
Assaig de l'obra - Foto Gespa Teatre
Des d’aquesta setmana ja estan a la venda les entrades per a la nova estrena de Gespa Teatre. Es tracta de ‘Dues dones que ballen’, de Josep Maria Benet i Jornet, que programa cinc funcions del 7 a l’11 de març, a La Gorga. Aquesta adaptació està dirigida per Jordi Massoni i interpretada per Àngels Dalmau i Nuri Pérez. El mateix Massoni, en declaracions a Televisió de Girona, explica quin és el fil conductor de l'obra.
CITA JORDI MASSONI
'Dues dones que ballen' es representarà a La Gorga els dies 7, 8, 10 i 11 de març, a les nou de la nit. El diumenge 9 de març, la funció serà a les set de la tarda. Després de passar per Palamós, la peça també es podra veure al teatre Mundial de La Bisbal, el 14 de març, i al Municipal de Palafrugell, el 13 d'abril. És una producció de proximitat, amb un aforament limitat a 75 espectadors per funció. Les entrades estan disponibles al centre cultural La Gorga. Es poden reservar trucant al telèfon 972 60 23 30.
Jordi Massoni
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: