06/02/2014 Societat
Rosi Campins, ahir a Ràdio Palamós.
Després de 31 anys com a delegada de l’Associació de Donants de Sang a Palamós i al Baix Empordà, Rosi Campins ha decidit deixar el càrrec. Ahir va passar per l’espai ‘Protagonista’, de Ràdio Palamós, i va explicar que la donació de sang ha passat alts i baixos durant tot aquest temps, però que l’actual crisi econòmica l’ha reduït molt. Rosi Campins deixa l'Associació de Donants de Sang amb 82 anys d'edat. Filla de guàrdia civil, la seva infantesa va estar marcada per un periple seguint les poblacions on era destinat el seu pare. L'any 1950 la família va arribar a Palamós i la Rosi ja no se n'ha mogut. Des de sempre va tenir vocació de servir els demés. Ho ha fet des d'entitats com Creu Roja o Cáritas, però el gruix de la seva activitat social s'ha centrat en l'Associació de Donants de Sang. Rosi Campins recordava ahir a Ràdio Palamós, el començament com a delegada de l'entitat a Palamós i al Baix Empordà, fa 31 anys.
CITA ROSI CAMPINS 1
Campins admet que convèncer la gent perquè doni sang sempre ha estat un repte difícil. La captació ha tingut moments millors i pitjors però l'actual és un dels més complicats. Segons Rosi Campins, la crisi econòmica hi ha tingut molt a veure.
CITA ROSI CAMPINS 2
Rosi Campins deixa l'Associació de Donants de Sang amb la recança que el Baix Empordà és una de les comarques de Girona amb una taxa de donació més baixa. A Palamós, el repte de millorar aquests índex queda ara en mans de les noves delegades, l'Anna Maria Carreño i l'Encarna Fernández, estretes col·laboradores de Rosi Campins aquests darrers anys..
Rosi Campins 1
Rosi Campins 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: