05/02/2014 Política
Vanessa Mànyik, regidora del PP a l'Ajuntament de Palamós.
La portaveu del Partit Popular a l'Ajuntament de Palamós, Vanessa Mànyik, admet que la seva posició contrària a la Llei de l’avortament li ha suposat crítiques dins el partit. Recordem que la regidora va votar en el darrer Ple una moció contrària a la nova regulació de l’avortament que promou el seu partit des del govern de l’Estat. Mànyik considera que la reforma és massa restrictiva i ha dit que, tal com està plantejada, s’hi tornaria a oposar.La moció es va aprovar per unanimitat en el Ple ordinari del mes de gener, celebrat la setmana passada. L'Ajuntament de Palamós va voler mostrar així el seu rebuig a una llei que considera un retrocés social i dels drets de les dones. Com ja va explicar aquesta emissora, el fet diferencial del tema va ser que el grup municipal del Partit Popular votés contra una llei promoguda pel seu mateix partit. Vanessa Mànyik, la portaveu del grup, va visitar ahir l'espai 'Parlem amb...' de Ràdio Palamós. Mànyik va explicar que la seva acció li ha valgut crítiques des del partit, fet que no l'ha mogut de la seva postura.
CITA VANESSA MÀNYIK 1
La regidora del PP a l'Ajuntament de Palamós espera que els rumors d'una reforma d'alguns aspectes de la controvertida Llei de l'avortament s'acabi fent realitat.
CITA VANESSA MÀNYIK 2
La nova regulació de l'avortament impulsada pel govern del Partit Popular és restrictiva i retorna la legislació espanyola al marc normatiu del 1985. Si no hi ha canvis, la norma evitarà que les menors puguin avortar sense el consentiment patern, i no es podrà aturar l'embaràs al·legant malformacions en el fetus. A més, la dona necessitarà el dictamen de dos metges per acreditar que l'embaràs li comporta un greu perill.
Vanessa Mànyik 1
Vanessa Mànyik 2
Totes les notícies:
17/03/2026 - L'Ajuntament de Palamós fa avui el Ple ordinari del mes de març
A les 6 d'aquesta tarda està convocada la sessió ordinària del mes de març del Ple de...
17/03/2026 - El Servei d’Orientació d’Àmbit Comunitari combat l'abandonament escolar prematur
El Servei d'Orientació d'Àmbit Comunitari ha desplegat aquest curs a Palamós diversos protocols...
17/03/2026 - Un pla pilot prova dessalinitzadores a bord de barques de pesca
La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot per avaluar si és viable instal·lar...
17/03/2026 - La Tribu: l'aventura de la maternitat
El col·lectiu 'La Tribu' va néixer a Palamós l'any 2021 per ser un espai en què les dones es...
17/03/2026 - L'Ajuntament convoca el Premi de Recerca Vila de Palamós 2025-2026
L'Ajuntament de Palamós ha convocat el Premi de Recerca Vila de Palamós 2025-2026. Es tracta d'un...
Notícies relacionades: